wtorek, 5 lipca 2016

Nowości

  Zamówiłam już szablon na bloga (mam nadzieję, że tym razem mi się spodoba xd). Z tego co udało mi się dowiedzieć, będzie on gotowy pod koniec miesiąca. Wtedy też rozpocznę publikację :D Co prawda mam raptem prolog i trzy rozdziały, ale ostatnio rozpisałam się i nawet płynę :D Oprócz tego przygotowałam calutkie, ogromnie rozbudowane drzewo genealogiczne Denverów po to, by każdy mógł do niego zaglądnąć i rozwiać wszelkie niepewności :D Uwierzcie mi, nawet ja się męczyłam robiąc je xd
  Oprócz tego, że muszę napisać rozdziały, przygotowuje jeszcze wszystkie rody wampirów, może walnę jakąś mapę świata (w powieści) i troszkę przerobię bohaterów :) Z czasem wszystko zacznę usuwać i wstawiać nowe wersje :) Będę miała ogromną prośbę, by każdy czytelnik przeglądał strony, które będą dodane, gdyż bez tego czytanie powieści może być trudne. :P
  Pozdrawiam Was kochani :*

3 komentarze:

  1. W takim razie czekamy :)

    peoplefromthedarkness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej 'za' żebyś stworzyła i jakieś drzewo genealogiczne czy inne, które pokaże wszystkie te rody! To ułatwi sprawę ;)
    Czekam z ciekawością co nam przedstawisz ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Zawsze miło się odwdzięczę :)